Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cos ciekawego o ITALALJET
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Informacje o Italjetach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alladyn




Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:39, 03 Kwi 2009    Temat postu: odp

Witam,a wiec tak na dzisiejszy dzien sprawa wyglada tak ,ze padnieta jest cewka gluwna pod magnetem i cewkomodul na 100 procent ,do tego dochodzi brak kompresji ,zdjolem cylka okazalo sie ze niema pol pierscienia ,a i tlok tez do bani ,wiec czeka mnie troche roboty ,no ale mysle ze jak porobie to zaskoczy mnie ITALEK jakimis fajnym efektem ,Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 17:01, 03 Kwi 2009    Temat postu:

Jak wszystko będzie zrobione fachowo i solidnie to się odwdzięczy Wink (może Razz) Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregory26
70cc Sport



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: małogoszcz/kielce

PostWysłany: Pią 12:38, 03 Lip 2009    Temat postu:

też miałem podobny problem ,wymieniłem tłok i pierścienie i ituś zachrzaniał jak głupi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edyp
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:08, 22 Lip 2009    Temat postu:

Nowinka mała Italjety FR wychodziły w budach LC z silnikami AC budy te różniły się mało od siebie prawdziwy LC miał wyloty powietrza na czaszy np:
[link widoczny dla zalogowanych]

a jeśli ktoś chce zobaczyc AC w wersji LC (firmowy) to moj moze byc ;p

a a do 2 dowodu posiadam dowód rejestracyjny z 96 roku moj i w nim kolory zgadzają sie z Tymi co mam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 12:32, 22 Lip 2009    Temat postu:

O shit.. Za duzo wiesz, nie odzywam sie od cb... Sad xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edyp
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:32, 22 Lip 2009    Temat postu:

haha xDnie no tak napisałem moze ktoś był Ciekawy ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Informacje o Italjetach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin