Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Cylinder/Tłok
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Informacje o Italjetach
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaenomixxx
50cc Sport



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 9:36, 19 Sie 2010    Temat postu: Cylinder/Tłok

Witam!Mam 2pytania:
1.Robie szlif cylindra,i nie moge znalezc tłoka,mógłby ktoś zapodać mi linka do dobrego tłoka?Mam formułę ac 99r.

2.Czy Italjet Formuła Ac ma cylinder zeliwny czy aluminiowy?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mistrzowski Ital
Moderator



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Czw 12:08, 19 Sie 2010    Temat postu:

Z tego co widzę to są i aluminiowe i żeliwne, ale może się mylę.
Tłok musisz mieć odpowiedni pod szlif. Zależy jaki będziesz miał szlif.
Widzę że są tłoki pod pierwszy drugi, czwarty szlif. Niewiem jaki u Ciebie będzie szlif. Te tłoki są na allegro ale raczej sama chińszczyzna. Poczekaj może Lyl coś podrzuci.... Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mistrzowski Ital dnia Czw 12:09, 19 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:27, 19 Sie 2010    Temat postu:

Cylindry oryginalne sa zeliwne bo aluminium to juz klasa sport/racing
Wez sufmiarke i zmierz srednice cylindra bo my nie wiemy czy nie miales wczesniej szlifa robionego, jak zmierzysz to podaj nam wymiary a ja ci podrzuce link do tloka jak znajde Wink
Masz juz jakies rysy na cylindrze czy jeszcze nie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaenomixxx
50cc Sport



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 13:11, 19 Sie 2010    Temat postu:

O boże,chłopaki ja sam przy nim nic nie zrobie,ściagnąć cylinder to dla mnie czarna magia,po prostu jest słaby i ciezko odpala dlatego robie szlif.Szlifu chyba jeszcze nie miał wiec zapodajcie tłok pod 1 szlif.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mistrzowski Ital
Moderator



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Czw 14:12, 19 Sie 2010    Temat postu:

To oddaj do mechanika jak jestes zielony Wink Jak chcesz to rób sam, zawsze się nauczysz coś... Zrób tak jak mówi lyl...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaenomixxx
50cc Sport



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 14:15, 19 Sie 2010    Temat postu:

Sufmiarka,co to jest??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:15, 19 Sie 2010    Temat postu:

sufmiarka zwykla
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

elektryczna:
[link widoczny dla zalogowanych]

cylinder zdejmujesz odkrecajac glowice (4 sruby), zdejmujesz glowice a nastepnie cylek
jezeli sie naprawde nie znasz to oddaj do mechanika bo zlozenie jest trudniejsze
jezeli zmieniasz tlok to musisz dobrze wlozyc zabezpieczenia bo jak wypadnie rozwali cylek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaenomixxx
50cc Sport



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 15:33, 19 Sie 2010    Temat postu:

A czy jak zaniose cylka do szlifu to ten pan co wykonuje szlify zmierzy mi srednice,chyba bedzie miał suwmiarke?

A czy ten pan od szlifów nie bedzie wiedział czy ten cyl miał juz wcześniej szlif?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:41, 19 Sie 2010    Temat postu:

sufmiarke napewno bedzie mial a jezeli dobry mechanik to i tlok ci kupi
Watpie zeby wiedzial czy mial szlif bo przeciez sa rozne pojemnosci i kazdy inny silnik ma inny skok
U ciebie cylinder powinien miec cos ok 41 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaenomixxx
50cc Sport



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Śro 17:15, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Odświezam temat.

dziś zaniosłem cylinder z mojej formuły 50 ac do szlifu.Okazało sie ze cylek nie miał jeszcze szlifu bo ma srednicę 41mm.Teraz musze dokupić tłok,znalazłem taki: [link widoczny dla zalogowanych] Co o nim powiecie,to dobry tłok??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mistrzowski Ital
Moderator



Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 18:27, 01 Wrz 2010    Temat postu:

To raczej jest Chińskie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:38, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Nie raczej a napewno jest chinskie...
Zobacz na grubosc scianek
Za dobry tlok trzeba niestety zaplacic [link widoczny dla zalogowanych]

Posprawdzaj jeszcze wymiary bo ja wczoraj braciakowi skladalem TGB bo oddawal cylek do szlifu o dali mu o 1mm tlok za dlugi i obijal o glowice
(tak zebys na mnie nie narzekal ;P)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Śro 19:40, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaenomixxx
50cc Sport



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 19:00, 02 Wrz 2010    Temat postu:

No nie no tyle za tłok to ja nie mogę dać,nie ma jakiś dobrych w niższej cenie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:12, 02 Wrz 2010    Temat postu:

Nie bo reszta to china
Mozesz ew kupic tlok vertexa (podobna cena) albo proxa (prawdopodobnie wyzsza cena)
Gdzies w dobrej firmie dostaniesz dobry tlok o polowe taniej bo prosto z fabryki tylko ze bez napisu meteor a tak to taki sam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Czw 19:14, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vaenomixxx
50cc Sport



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Czw 20:49, 02 Wrz 2010    Temat postu:

Dobra powiem szczerze nie mam tyle kasy zeby kupić lepszy tłok Sad.I teraz mam do was pytanie:
Czy ten tłok(ten za trzydzieści pare złotych) wytrzyma przez 7000km?Bo tak w tym sezonie przejezdził bym jeszcze z 1000 km a w przyszłym myśle ze tak 6000km,czy ten tłok wytrzyma te 7000km??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vaenomixxx dnia Czw 20:50, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Informacje o Italjetach Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin