Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Italjet wydry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Nasze Italjety
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pią 20:45, 25 Sty 2013    Temat postu:

tanio kupiłem pisz za ile a nie walisz w ch***;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Pią 21:39, 25 Sty 2013    Temat postu:

150 z wszystkimi mocowaniami , dwie przedłużki amora , rolki ,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Pią 21:16, 15 Mar 2013    Temat postu:

Z racji że ostatnio testowałem wario przerobione po rusku :p stwierdzam iż jest troche lepiej na obrotach , ale szału nie robi dupy nie urywa , więc zakładam , serie , w między czasie nabyłem roleczki testowe s6 4,1 4,5 5,0 5,4 g , manetki coś typu rizoma ,filtr stożkowy gąbke w osłonie i wkońcu aku :p , i cylek mi przysiada w piździku ,a mam drugi silnik w tym tygodniu rozpoławiam , i polerka skrzyni korbowej , pasowanie do karterków cylka i porting cylka , szlif bo cylek też był zmęczony . i zobaczymy czy odżyje troche .Pozdro
ps: ktoś z was robił porting 50? jakieś porady ? jak nie to sam też sobie jakoś poradze :p ale lepiej wiedzieć więcej , i nie piszcie że 50 nie warto bo od czegoś chce zacząć :d hehe to sie rozpisałem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Pon 9:07, 10 Cze 2013    Temat postu:

mały up , cylek po porcie , wydech w trakcie przerabiania mocowań , nowy dellorto 17,5 ssanie ręczne , tłok meteora , nowy stożek polini(poprzedni sprzedałem) , lampa przyciemniona . i tam jakieś graty optyczne . aktualnie jestem bez neta jedynie tel jak bd miał już neta to wrzuce zdj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Pon 14:15, 10 Cze 2013    Temat postu:

Ile płaciłeś za porting czy sam robilles tej 50?Wink
Sam bym swoja zatartego teca zeszlifował i do portingu dał ale jak mi sie zatrze ten:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Wto 6:33, 11 Cze 2013    Temat postu:

sam robiłem , wiadomo że to nie to samo co zrobienie tego jak ktoś kto jest w tym obcykany , ale jak na 1 cylinder to w miare

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto 13:43, 11 Cze 2013    Temat postu:

No i oczuwasz coś wiecej mocy?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Wto 14:51, 11 Cze 2013    Temat postu:

niewiem :p w piątek szlif robie i jak przyjdzie mi króciec od tgb i stożek to go składam i zdam relacje , a ze względu iż mam go rozebranego z każdego plastiku to wyciągnąłem instalalacje i chce ją całą sprawdzić dać nowy kabel gdzie trzeba itp wczoraj założyłem rozrusznik z drugiego silnika bo mój od skutera miał magnes w kilku nastu kawałkach :a ja sie zastanawiałem czemu on raz kręci raz nie ;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Śro 6:06, 12 Cze 2013    Temat postu:

To rozrusznik był dobry Very Happy
Ty italjeta na bogato widzę wszystko zmieniasz:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Śro 12:18, 12 Cze 2013    Temat postu:

no jak mam robić to dobrze (pozatym jestem uparty i jak coś sie psuje to naprawiam a nie sprzedaje ), a nie na odwal sie bo potem dziwić sie że ludzie chcą sprzedawać itale bo psują sie , kupiłem swojego i wiedziałem że jest do roboty a kupiłem go za 900 , na dzień dzisiejszy kosztuje mnie on 1900 licząc transport przegląd przerejestrowanie 150 transport 60 przegląd i 112 rejka czyli 678 wydałem na części , w tym 200 gaźnik 100 tłok 150 wydech , w silniku są nowe uszczelniacze , przegub rozbierany by gume wymienić na prasie a podobno nikt tego nie robi , nowe klocki , świeca , fajka , akumulator , -robie go dla siebie a nie dla kogoś Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Śro 16:18, 12 Cze 2013    Temat postu:

Też zacząłem znowu odnowić troche italjeta;)
Mam zamiar zamówić lusterko f1
uczelki pod wydech bo go skrzywiłem jak wyjezdzałem z podworka i byl na takim kleju do 300 stopni ale zaczał puszczac....
filtr stożkowy gąbkowy
plastkik te 2 boczne zalozyc w koncu Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Śro 18:55, 12 Cze 2013    Temat postu:

no mnie jeszcze czeka malowanie , poklejenie plastików , ale narazie brak funduszy mam :d edit: jednak kasa jest więc będe go malował , tłumik pospawany , odpalony i powiem jedno chodzi cudnie :d teraz musze zabrać sie za plastiki , zdj robie na bieżąco tel , więc jak będe miał już neta to wrzuce

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wydra dnia Wto 22:07, 18 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Nie 19:15, 23 Cze 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tak jak obiecywałem net jest są zdjęcia :d sorki że nie odrazu na forum ale nie chciało mi sie i sorka za jakość mikrofalówy :d

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wydra dnia Nie 19:17, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wydra
50cc



Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: włocławek

PostWysłany: Nie 20:26, 10 Maj 2015    Temat postu:

Prace nad projektem nadal trwają Ital
a.k.a Wredny Włoch


Aktualny setup to :
Wydech : leo vince tt zaadaptowany od kymco s9 w planach spawak ( kiedyś...)
Wał : Top Racing Evo NG (+wszystkie nowe łożyska fag , nowe uszczelki całego silnika)
Nowe łożyska kołyski silnika
Wariator: top racing sv-1
Sprzęgło : seria (+ sprężyny top racing +15 +22 +30 założona 22)
Pas napędowy : Nowy Pasek Dayco
Cylinder : Power Force EvO 70 (po poprawiane kanały z nadlewów , kanał wydechowy wypolerowany )
Króciec : fi chyba z 21 ? mikuni z mocowania gaźnika na flansze przerobiony na wcisk
Zawór : Barikit carbon minarelli ( nadspawane miejsca mocowań zaworu morini w karterach , kartery podpiłowane i zrobione spasowanie pod zawór minarelli )
Gaźnik : Dellorto 17,5 z ssaniem ręcznym dysza ? 70-100 (ciągłe regulacje) iglica A8 zawleczka ustawiona ? (ciągłe regulacje) dysza ssania 60 dysza wolnych obrotów 34 komora pływakowa większa (nie ta mała płaska)
Filtr : stożek Polini AirBox ( chyba ten filtr jest do dupy zastanawiam sie nad powrotem do seryjnej puchy )
Zapłon : Malossi Tc unit K15 moduł + osobna cewka Malossi
Nowy przewód wysokiego napięcia silikonowy Bosch
Nowa Fajka Ngk
Nowa świeca Ngk br7hix
Cała elektryka przejrzana (mowa o kablach ) tam gdzie trzeba było przewody powymieniane końcówki polutowane całość zaizolowana specjalną taśmą do elektryki materiałową tessa , Z chęcią wymienił bym iskrownik i magneto ale dostać nowy pasujący w dobrej kwocie chyba jest nie realne
Zmieniona tarcza z tyłu na wersje lc race dzięki rybsonowi/Italjet
Nowa kopka italjet aluminiowa wypolerowana
Nowe zamknięcie baku z kluczykiem w poprzednim była wyłamana klapka
Nowe opony Pirelli SL38 i Pirelli SL26
Nowy Płyn przekładniowy
Itala mam w sumie już od 3 lat prawie pojeździłem nim w sumie może z miesiąc jakby zliczył, ale jest to mój projekt który zostaje w rodzinie
PS: Skuter udało mi się odpalić i nawet jakoś wyregulować na dyszy 95 i mocno wykręconej dyszy od składu mieszanki , Jedyny problem to taki że póki skuter sie nie rozgrzeje potrafi prychnąć kichnąć itp , nie mogę ustawić wolnych obrotów nawet z na maksa wkręconą śrubą od wolnych obr. skuter po jakimś czasie robi papa więc muszę delikatnie trzymać manetke by nie gasł , oraz powoli schodzi z obrotów gdy dam mu gazu ciut (słychać że jest to ciut za wolno ) A teraz z plusów po rozgrzaniu i poza problemami z obrotami Ital obecnie to rakieta nie ma mowy o jakiejś dziurze w przyśpieszaniu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mondzelewsky




Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:57, 01 Kwi 2016    Temat postu:

fajny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Nasze Italjety Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin