Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Duży problem Italjet Formuła 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asmo90




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 11:08, 27 Lis 2011    Temat postu: Duży problem Italjet Formuła 125

Witam, jestem nowy na tym forum, i mam problem z italjetem formuła 125, mianowice kupiłem go w stanie jak nowy kilka drobnych rysek, przebieg 9500km. Nie było kluczyka, ale go dorobiłem i problem jest taki ze odpalić nie chce, iskra jest na oby dwóch cylindrach , silnik kręci ale załapać nie chce. Czy ktoś mi mozesz cos podpowiedzieć gdzie szukać problemu?? Czy jest to coś związane z iskrownikiem i cewkami??, prosiłbym o jakies sprecyzowane odpowiedzi, pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Nie 11:12, 27 Lis 2011    Temat postu:

Oczywiście ,że cewki każdy Italjet tak ma Wink do przewinięcia zapłonowa i powinno być GIT.
A tak poza tematem jak kupiłem też właśnie niby Itala nowego 0 rys przebieg 3900 a okazało się ,że był już po wymianie tłoków które już się kończyły (no i była padnięta cewka).
Tak więc STRZEŻ SIĘ !!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rybson dnia Nie 11:15, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:10, 27 Lis 2011    Temat postu:

To nie musi byc wina elektryki
Sprawdz czy nie zalozyles z lewego cylindra na prawy fajki i na odwrot
Moze byc brak kompresji
To ze silnik kreci z rozrusznika to nie znaczy ze musi odpalic, rozrusznik moze przepuszczac albo juz nie miec takiej sily zeby wytworzyc takie cisnienie
Paliwo moze nie doplywac
Rozwalone membrany itd itd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
asmo90




Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:18, 27 Lis 2011    Temat postu:

A więc tak co do ciśnienia na cylindrach to uwazam ze jest wzorowe, gdyż wynosi 10,5 na każdym, paliwa dochodzi napewno, gdyż swiece jak sie wykręci są mokre, więc chyba trzeba będzie sprawdzić iskrownik, A może mi ktos podpowie czy trzeba dorabiac sciągacz do magneta, czy jest standardowy??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Nie 14:58, 27 Lis 2011    Temat postu:

Normalny ściągacz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:25, 27 Lis 2011    Temat postu:

Mozliwe ze klin ci sie scial na magnecie
Ale nic ci wgl nie zapyrka ani troche?
Pierwsza zasada wymien swiece a potem zobacz gaznik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Robert
50cc Sport



Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Komorniki Woj.Opolskie

PostWysłany: Nie 21:07, 27 Lis 2011    Temat postu:

Jak to nic nie da to możesz też sprawdzic zawory membranowe. Ja tak miałem i nie chciał odpalic ustawiłem membarny zeby przylegały na równo i odpalił za pierwszym kopnięciem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edyp
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:04, 30 Lis 2011    Temat postu:

Ja zaczął bym zanim rozgrzebiesz silnik sprawdź dokładnie cały układ paliwowy to może być głupia pierdoła ja miałem podobnie okazało że w niewiarygodny sposób stopił się wylot filtra paliwa wystarczyło wymienić, jak mówię głupia rzecz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin