Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

maly v max

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KARLO112
70cc Sport



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 11:01, 19 Sie 2009    Temat postu: maly v max

witam
w lipcu ital przeszedl remont szlif+tlok po dotarciu leci tylko 65-70 ma komin leo (wyglada na stary) i rolki 6.5


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 13:37, 19 Sie 2009    Temat postu:

ile zaplaciles za tlok?
dobrze docierales?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 13:55, 19 Sie 2009    Temat postu:

Nie wyregulowany, albo dobrze juz doejchales naped.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DAMIAN
125cc



Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PSZCZYNA-ŁĄKA

PostWysłany: Śro 13:59, 19 Sie 2009    Temat postu:

moze trzeba sprawdzic naped... to czasem tez przyczyna slabego V-maxa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KARLO112
70cc Sport



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Czw 9:39, 20 Sie 2009    Temat postu:

no dotarty i niby wyregulowany sprobuje wymienic rolki na stare bo sa w miare dobrym stanie
a i jeszcze jedno zeby nie pisac nowago tematu:
mam stozek ale z siatki wiec przed remontem mialem tam gabke (taka zwykla do mycia ciala :]) a mechanik mi tam wlazyl taka do mycia naczyn no to pojezdzilem ze 2 tyg i zaczal mi sie dlawic wiec gabke wyjalem zeby ja wyczyscic i wtedu oderwalem z niej to zielone (do szorowania) pojezdzilem i zjezdzalem z gorki i nagle itas zwariowal wszedl na baardo wwysokie obroty i lecialem 100 licznikowe
O.o zjechalem z gorki lece 75-80 i mysle ze moze ital sam sie wyleczym ale nieee i potem po odpaleniu znowu 65-70 i ta sama gorka 70 , 75, 80 rozpedz sie i nagle buuu zadlawil sie zgasl i bye bye pomyslalem ze sie zatarl ale probuje odpalic nic zdejmuje wiltr a tam pusto nie ma gabki wkladam palce do tej rurki co leci do gaznika i dopiero prawie ze w gazniku znalazlem gabke zrobil mi tak 2 razy ze mi sie zassal ta gabka co ja mam z nia zrobuc <?> jak wsadze wieksza gabke to jest uduszony

c o mam z r o b i c ? ? ? ? ? ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Czw 13:57, 20 Sie 2009    Temat postu:

Cytat:
c o mam z r o b i c ? ? ? ? ? ?


Kupić filtr stożkowy (gąbkowy)/seryjny i na nim regulować gaźnik, bo takim patentem tylko sobie problemów narobisz. Confused
Do tego oczywiście czyszczenie gaźnika. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 23:04, 20 Sie 2009    Temat postu:

Filtr SERYJNY i do tego zestaw dysz, ladnie wyreguluj bo jezeli nei chcesz wlozyc troche kasy to jest pozniej ciagle dokladanie, zla mieszanka psujace sie swiece, cylindry, dziwne zamulenia.. niekiedy warto wlozyc to 40zl wiecej a nie potem sie okazuej ile ty juz w to nei wlozyles...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KARLO112
70cc Sport



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pią 8:46, 21 Sie 2009    Temat postu:

czyli najpierw mechanik hmm.. troche mi to nie na reke bo chce go sprzedac
no coz zycie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 11:13, 21 Sie 2009    Temat postu:

Ale poco mechanik? Wedlug mnie mechanicy za duzo tu nie maja do powiedzenia bo to jest wykrecic- wkrecic dysze na tej co najlepiej bedzie 'szedl' doregulwoac iglice i powietrze i chodzi.. wiec poco dawac mechanikowi kase jak samemu to jest posiadanie srubokretu plaskiego i zestwu dysz ktory i tak bedziesz musial dac mechanikowi..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin