Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z rozruchem i paleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gervis




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 18:35, 01 Mar 2008    Temat postu: Problem z rozruchem i paleniem

Witam
Mam problem moj ItalJet Formula 50 silnik morini z 99r chlodzony powietrzem nie chce odpalic na starter a jak go odpalam z kopki to po kliku kopnieciach odpala, czy ktos mail podobne objawy ze swoim Italjetem i jeszcze jedno dlaczego zjezdzajac z gory silnik zaczyna sie dusic i szarpac w momencie kiedy dodaje gaz.Co mam zrobic co przeczyscic?Jadac normalnie pod gore wszystko jest OK to tylko dzieje sie przy zjezdzaniu w dol z gazem i bez gazu.
Mam pytanie ile oleju wlac do przekladni?jaki pasek najlepiej zastosowac napedowy.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Sob 19:39, 01 Mar 2008    Temat postu:

Na początek sprawdz podstawowe rzeczy, takie jak:
- świeca (musi być świeca dedykowana dla Twojego cylka),
- przeczyść gaznik i kranik,
- regulacja gaznika (podaj kolor świecy, czy masz zastosowany filtr stożkowy, oraz jaka jest dysza główna),
- wyczyść szczotki rozrusznika,
- naładuj aku,
- sprawdz rolki(jeżeli są wytarte, to zmień),
- stan okładzin sprzęgła,
- sprawdz, czy zawór membrankowy jest szczelny, tzn. czy membranka odstaje od zaworu,
Zrób te rzeczy... Powinien śmigac, aż miło. Wink

Co do oleju... Odkręć pokrywe przekładni i tam po prawej stronie (na pokrywie przełożeń) będzie pisać. Sorry, że nie pamiętam.

Pasek... Przepatrz: skutercentrum.pl sklep.mieloch.pl I powinieneś coś wybrać. Ja osobiście polecam paski Dayco. Są tanie i bardzo dobre.

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DamianUV dnia Sob 19:39, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:50, 01 Mar 2008    Temat postu:

Ja tak miałem ! Nie palił na Starter Elektryczny , a Z kopki odpalał za jakimś czasem... Tracił moc.. Zatarł sie Cylinder ... juz był Słaby Cylinder poprostu i ze starteru elektrycznego nie chciał zapalić ponieważ za mały nacisk szedł , a z kopki to dużą siłą jakos odpalił...(tak tłumaczył mi mechanik)... kupiłem Cylinder Malossi 70 cm założyłem i pali idealnie z elektrycznego i Kopki .... Mój problem tkwił w tym ze Zużył się Cylinder... Pozdr

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jarek13 dnia Sob 20:52, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 22:56, 01 Mar 2008    Temat postu:

mi sie 4 razy zatarł silnik;/ 1 cylinder wymieniłem sam... po 2 zatarciu szlif.. pytałem sie mechanika czy wal nie jest do regeneracji bo mi jakoś źle wyglądał... mechanik powiedział ze jest w nim luz ale bardzo mały i nawet nie trzeba sie nim przejmować... 3 zatarcie silnika nie miałem siły do tego skuteru!!! zaprowadziłem do mechanika stwierdził ze cylinder to chińskie g*** i nie opłaca sie na nim jeździć za cylinder dałem 340zl 50ccm i on mi mowi ze jest lipny!! 4 zatarcie stwierdzam ze mechanik nie zna sie na sprawie... powiedziałem sobie dobra rozbiorę silnik na części pierwsze może coś zobaczę... biorę wal korbowodem do góry puklem ręka co słyszę?? luz na dolnym łożysku... i co regeneracja walu w poniedziałek mam zamiar zawieść żeby mi zregenerowali ... co teraz zrobić?? iść do mechanika oddawaj 1000zl który przez Ciebie straciłem??? jak to będzie wyglądać no cóż pomylił sie;/ a mnie to kosztowało z tymi kosztami co poniosłem kiedy sam wszystko z regeneracja i nowy cylindrem który zamówię w najbliższym czasie +/- 2000zl!!! teraz za ta kasę miał bym pełny tuning klasy sport z cylindrem 70ccm a co mam?? wal po regeneracji i cylinder 70ccm;/ Gdzie sprawiedliwość na tym świecie?? Ehhh.. sprawdzałeś wał?? lepiej sprawdź 1 h roboty a widzisz ile można zaoszczędzić??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gervis




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 10:41, 02 Mar 2008    Temat postu: zapomialem dodac ze on nie byl rozkrecany :)

Witam
Moj skuter ma przejechane 6tys km i wszystko ma orginalne nikt przy nim nie robil ani nie kombinowal.A Co do jazdy jezdzi swietnie tylko z tym palniem na starter nie jest OK.
Poza Tym wszystko jest OK
Pozdrawiam Smile) Very Happy
DamianUV napisał:
Na początek sprawdz podstawowe rzeczy, takie jak:
- świeca (musi być świeca dedykowana dla Twojego cylka),
- przeczyść gaznik i kranik,
- regulacja gaznika (podaj kolor świecy, czy masz zastosowany filtr stożkowy, oraz jaka jest dysza główna),
- wyczyść szczotki rozrusznika,
- naładuj aku,
- sprawdz rolki(jeżeli są wytarte, to zmień),
- stan okładzin sprzęgła,
- sprawdz, czy zawór membrankowy jest szczelny, tzn. czy membranka odstaje od zaworu,
Zrób te rzeczy... Powinien śmigac, aż miło. Wink

Co do oleju... Odkręć pokrywe przekładni i tam po prawej stronie (na pokrywie przełożeń) będzie pisać. Sorry, że nie pamiętam.

Pasek... Przepatrz: skutercentrum.pl sklep.mieloch.pl I powinieneś coś wybrać. Ja osobiście polecam paski Dayco. Są tanie i bardzo dobre.

Pozdro.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 13:32, 02 Mar 2008    Temat postu:

Gervis nie rozumiem twojej wypowiedzi... Chodzi Ci o to że nie chce Ci sqt palić z rozruchu??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Nie 13:49, 02 Mar 2008    Temat postu:

ja jak zatarłem za pierwszym razem to oddałem cylek do szlifu i nowy tłok sworzeń pierścienie 160zł za 2 razem sie wkur.. i postanowiłem poczekać i kupiłem od razu cylek 70cm3 nie ma co wole troche poczekać i kupić sobie coś porządnego ;]
wał mój też ma luzy ale ja już tego nie będę robił ;pp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin