Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Serwis ogólny po "MECHANIKACH"

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzfr




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 22:33, 04 Lip 2011    Temat postu: Serwis ogólny po "MECHANIKACH"

Witam od czego zacznę to niestety ale serwis...

W sobotę po atrakcyjnej cenie (400zł) kupiłem Italjeta Formula 50 z papierami na leovincie rolkach polini jakiś tam cylinder 70ccm filter U-Best gaźnik arreche/amal i jeszcze kilka pierdół na których się nie znam "no poza polini i leovince - zza czasów simsona s51" i to niestety te dobre rzeczy a teraz te gorsze:

- mam krzywą kierownicę albo ten mono....coś tam wahacz w momencie ustawienia kierownicy na wprost koło skręca mi w prawą stronę, a gdy koło jest ustawione równo kierownica po prawej stronie... jak to naprawić?

- wszystkie plastiki są połamane popękane itp myślałem że zrobię sobie to z przyjemnością jako że takie plastiki to u mnie codzienność... to po dotknięciu lepiącej się żywicy z przed 3 lat (bez utwardzacza) i przednie 3 plastiki a może miały być 2 ? są poklejone tak że nie chce nawet na to patrzeć mam ochotę go na złom zawieźć. Jeżeli ktoś chciałby się pozbyć plastików chętnie się zastanowię! A może ktoś z okolicy może pożyczyć mi taki plastik na spawanie plastików to i bym rozwinął tu interes na forum (kupie części Wink )

- śrubki śruby śrubeczki - już wspominałem że plastiki są popękane to mogę też wspomnieć że żadna śruba oryginalna nie widziała tego skutera w życiu, nie mówiąc że zaczepy są zrobione z kleju (tak z samego kleju) bo plastiki urwane... Chce się dowiedzieć jakie śrubki były oryginalne tzn jakimi zastąpić te blachowkręty...

- pompka oleju - poprzedni właściciel italjeta twierdził że wlewa się do pompki paliwa i miesza się z paliwem ze względu na to że przed nim właściciel się znał na rzeczy i kazał tak robić (to ten pewnie tak kleił i kombinował) Jak powinno być to podłączone tzn w który otwór a gaźnik to Amal/Arreche

Wiem że dużo wymagam ale sam jestem już zdołowany tą sytuacją myślałem że kupiłem tanio a jednak to on się drogo pozbył rupiecia.
Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:42, 05 Lip 2011    Temat postu:

Co do kierownicy to wydaje mi się ze jest źle ustawiona Smile
Poluzuj śrubkę na kierownicy, ustaw tak jak powinno być i przykręć

Plastiki mam chyba na sprzedanie (bo zastanawiam się jeszcze)
Czasza jest od LC która ma już nałożony bad look ale nie wyrównany i bez szpachli, ułamane uchwyty pod grill Neutral
Podłogę z pługiem mam cala a ogon jest pod nogami trochę pod ta zakrywką ułamany

Najlepiej żebyś nie podłączał pompki oleju bo to jest ryzyko ze może się zapchać albo coś i cylinder szlak trafi, możliwe ze pompka już się zatarła bo nie miała smarowania jak nie była podłączona


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 9:30, 05 Lip 2011    Temat postu:

Kierownice regulujemy sruba na takim precie nad przednim blotnikiem jest jakby pod lampa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:41, 05 Lip 2011    Temat postu:

Da sie tez na kierownicy samej bo w italu nie jest na frezach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzfr




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto 18:12, 05 Lip 2011    Temat postu:

kierownice sprawdzę jutro po egzaminie na kat. A ale dzięki! Co do plastików to mam pewien pomysł jeżeli już zdobędę wszystkie elementy to wezmę i skocze się żeby je skopiowali i może zacznę nimi tu handlować Smile Potrzebuje wszystkich plastików dosłownie wszystkich a najlepiej żeby to był jeden komplet! Mnie nie obchodzi jak wygląda czy są jakieś rysy dziury itp jestem z Zawodu Lakiernikiem i nie zrobi mi to żadnego problemu potrzebuje tylko właśnie wszystkich mocowań z przodu i z tyłu bo resztę zrobię sobie sam.
Co z śrubkami ktoś wie jakie zastosować?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzfr dnia Wto 18:15, 05 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:12, 06 Lip 2011    Temat postu:

Hmm...
Ja zaczepy odlewałem z żywicy
Ulepiłem kształt z plasteliny wrzuciłem kilka włosków maty szklanej i zalałem Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzfr




Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 14:08, 07 Lip 2011    Temat postu:

Dzięki bardzo za tą kierownice już ją ustawiłem (ps. zauważyłem że prowadnica z

słuchaj chłopak podobnie zrobił a nawet zamiast zaczepów to wrzucił z z cieniutkiej blachy pseudo gwinty i zalał później to pękało bo jak wiesz po żywicy plastik robi się strasznie zbity i sztywny/mocny przez co miejsca które były żywicą klejone to w miejscu końca żywicy lubią pękać bo połowa plastiku wchodzi w drgania albo uderzenie a miejsce żywicą się nie poddaje i albo się od razu zalewa cały plastik żywicą żeby był cały chodził albo się klei lutownicą. Chciałbym zobaczyć jak te zaczepy wyglądały w oryginale.
Jeżeli ktoś nie wie jak się to wykonuje to w skrócie.

- wycinamy paski z jakiegoś mocnego plastiku o grubości jakiej chcecie i wielkości zależnej od dziury albo pęknięć (pęknięcia prostszym sposobem się robi ale już mniejsza o to)

- nakładamy pasek od środka plastiku tak aby zakrywał z nadmiarem dziurę i rozgrzaną lutownicą rozcieramy boki topiąc paski plastiku.

- z góry może być dziura oczywiście możecie tak samo zrobić z drugiej strony ale ja stosuje na te dziury szpachlę do plastiku (po zmatowaniu)

btw. i tak kupie plastiki tu na forum Smile aktualnie te zrobię i może wystawie na allegro albo pójdę zrobić kopie plastiku i zacznę handlować Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin