Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

tłok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloshek13
50cc



Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Czw 15:43, 05 Maj 2011    Temat postu: tłok

panowie , w cylindrze nie zauważyłem żadnych rys czy wżerów jednak pierścień ma nagar w środku na końcu i jest wytarty (jakby papierem ściernym wytarł) w kilku miejscach . czyli cylinder do szlifu nie jest ?, tylko tłok kupić i pierścienie ? (pod nimi jest czarny osad rownież w pewnych momentach) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Czw 17:09, 05 Maj 2011    Temat postu:

Ogólnie jeżeli wymienia się tłok i pierścienie to cylinder raczej też do szlifu idzie oczywiście można wymienić sam tłok z pierścieniami ale będzie miał mnie mocy niż byś zrobił szlif (mówię tu o cylindrze żeliwnym bo w aluminiowym szlifu ni zrobisz).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:12, 05 Maj 2011    Temat postu:

Nie oplaca sie wymieniac samego tloka z pierscieniami
koszt tloka 100 zl w gore, mam tu na mysli dobry tlok a nie china
Koszt szlifu 20-40 zl a gdy okaze sie pozniej cylinder do szlifu to tlok sie juz nie nada


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloshek13
50cc



Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Pią 15:18, 06 Maj 2011    Temat postu:

szlif zrobiony , teraz prosiłbym kogos o dokladne opisanie calego procesu docierania Smile dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloshek13
50cc



Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Sob 18:48, 07 Maj 2011    Temat postu:

zamykam temat , wszystko juz wiem co i jak : ) aa powiedzcie mi tylko co zrobic z tym lozyskiem na wale , chrobocze niesamowicie a nie chce zeby cos sie teraz jeszcze wydarzyło bo szlif dopiero co zrobiony . jak tam sie dostac ?? co musze zdemontowac ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:04, 07 Maj 2011    Temat postu:

zeby zdjac lozysko na wale musisz wyciagnac wal z karterow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarek93
50cc Sport



Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wierzbica woj Mazowieckie

PostWysłany: Nie 11:15, 08 Maj 2011    Temat postu:

czyli trzeba rozpołowić silnik Razz:d heh powodzenia w pracy / dawno mnie na forum nie było pozdro Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miloshek13
50cc



Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrołęka

PostWysłany: Nie 15:32, 08 Maj 2011    Temat postu:

jezeli nigdy tego nie robiłem bedzie duzy problem ? ; d moze jakies porady , cenne uwagi podczas rozbierania ? : )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez miloshek13 dnia Nie 15:33, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:01, 08 Maj 2011    Temat postu:

Wiesz co ;D
jestes napewno z ostroleki?
Jezeli tak to moge ci pomoc rozlozyc silnik a najwyzej pozniej sam go zlozysz
Do Ostroleki mam niedaleko a poza tym bede prawdopodobnie na otwarciu sezonu w o-ce Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lyl dnia Nie 17:02, 08 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin