Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana cylindra??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kskuter




Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Sob 23:35, 27 Cze 2009    Temat postu: Wymiana cylindra??

Witam:) Czytałem, oglądałem na innych stronkach o wymianie lecz nigdzie nie było dość dokładnie opisane. Chciałbym aby kto opisał krok po kroku co trzeba zrobić i domyślam się, że przyda się to tez dla innych i od razu pytanie. Czy głowice odkręca się kluczem (imbus) 9 ??? Zdjęcia mile widziane.Razz

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 10:44, 28 Cze 2009    Temat postu:

Glowica nasadka rozmiar 10.
Zdejmuje plastiki, czesto niektorzy wyjmuja silnik z ramy ale jezeli masz sprawne rece to dasz rade bez wyjmowania go, lecz z wyjetym jest duzo latwiej.
Najpierw odkrecasz glowice:

4 srubki pokolei lub na krzyz dowolnie to mozna zrobic, sciagasz glowice.

Sciagasz powoli cylinder, musisz troche sily urzyc, ciagnac go prosto tak jak cylinder chodzi, mozesz pomoc sobie kopajka.

Terac kiedysz masz sam tlok:

Wyjmujesz zabezpieczenie jedno z ktores strony i jak je masz wyjete z rowka to zabezpiecznie z drgiej strony wybijasz srobkretem sworzen.
Zostaje wal z lozyskiem.
Teraz zakladasz pierscienie jest jakas zaleznosc ale o tym sobie doczytaj bo nie pamietam jak to szlo, po zalozeniu smarujesz je olejem tym ktory lejesz do mieszanki.
Wkladasz jedno zabezpiecznie i lozysko do korbowodu w wale, i od strony gdzie nie masz w tloku zabezpieczenia wkladasz sworzen trafiajac w lozysko.
Teraz zakladasz drugie zabezpieczenie do tloka.
Kiedy masz zalozone drugie zabezpieczenie kladasz powoli cylinder zaciskajac pierscienie dobrze wycieciami na zabkach, to bardzo wazne bo jezeli zlamiesz pierscien to porysujesz cylinder. Obie czynnosci wykonuj razem.
Kiedy masz juz zalozony cylinder na tlok, wkladasz glowice i na krzyz! wkrecasz srubki i dokrecasz tez na krzyz!
Nie za mocno bo wyciagnac szpilke jest latwo, zrob to z wyczuciem keidy skonczysz dokrecasz zakladasz kabel z fajka i kopiesz az zaboli cie noga i odpalisz Razz
Pozdro.!
[img]http://forum.yamahadt.info/download/file.php?avatar=522_1243158131.jpg[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Prusin dnia Nie 10:58, 28 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 10:58, 28 Cze 2009    Temat postu:

Wiecej nie mam zdjec Wink xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jarek337
125cc



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Nie 11:59, 28 Cze 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] PRosze tam jest wszystko co potrzeba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kskuter




Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Pon 1:23, 29 Cze 2009    Temat postu:

Wszystko pięknie i ładnie lecz mam pytania Smile

Moja głowica nie jest taka jak Twoja i mam je przykręcone (moim zdaniem) na Imbusa 9. Jutro zrobię zdjęcia to pokaże.

1. Bo dostałem nowy cylinder i on jest pokryty takim klejem lub czymś podobnym.. mam usunąć to?

2. Słyszałem że trzeba dokręcić głowice kuczem dynamometrycznym?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kskuter dnia Pon 1:27, 29 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 11:40, 29 Cze 2009    Temat postu:

Tak dynamometrycznym ale jezeli dokrecisz ladnei na wyczucie to tez bedzie chodzic, zrob zdj, Nowy cylinder czy uzywany? Moze ktos polozyl silikon Rolling Eyes cyla tez zdj mozesz dac Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 14:49, 29 Cze 2009    Temat postu:

Jak będziesz wymieniał cylinder to radze wyciągnąć silnik z ramy. Lepiej to zrobić porządnie. A klucz dynamometryczny nie jest aż tak potrzebny. Weź to na wyczucie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 12:24, 30 Cze 2009    Temat postu:

ja tam stawiam skut na jedno i pieknie sie w ramie robi Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kskuter




Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POZNAN

PostWysłany: Nie 14:06, 05 Lip 2009    Temat postu:

Witam Smile sory, ze tak długo to trwało lecz miałem problem z internetem;/

[link widoczny dla zalogowanych]

To mój cylek i nie wiem co to są za śruby .. jaki klucz tam wchodzi:)

a to mój nowy cylek : [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregory26
70cc Sport



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: małogoszcz/kielce

PostWysłany: Wto 9:53, 18 Sie 2009    Temat postu:

Dawid93 napisał:
Jak będziesz wymieniał cylinder to radze wyciągnąć silnik z ramy. Lepiej to zrobić porządnie. A klucz dynamometryczny nie jest aż tak potrzebny. Weź to na wyczucie Wink
- Co ty gadasz!!!! To jest jakaś paranoja.Ja gdy zmieniam cylek (lub pierścienie) to wystarczy zdjąć jedną łyżwe dolną.I wystarczy to by dobrze wyjąć cylek.Po co takie pierdoły silnik z ramy wyciągać..po prostu śmiech... Very Happy .I to nie robi żadnej rużnicy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edyp
Administrator



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 823
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:54, 18 Sie 2009    Temat postu:

a moze tak ktoś woli jak ma silnik przed sobą i tez wyznaje taką zasade. i nie rob szumu . o paranoje bo ktoś przyczepi się do Ciebie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Wto 14:05, 18 Sie 2009    Temat postu:

Co Ty sie znowu czepiasz?
Mi wyjęcie silnika z ramy dołożyło pracy tylko na jakieś 10 minut. (nie wiem jak Tobie)
I nie musze się męczyć tylko na legalu sobie siąde i wymienie cylek.
A poza tym mój komentarz miał forme pomocniczą. Nikt nie musi sie do tego stosować tylko Ty robisz wielkie problemy... Dla mnie to Ty możesz sobie ten cylinder nawet na pralce wymieniać. Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 19:26, 18 Sie 2009    Temat postu:

Dawid93 napisał:
Co Ty sie znowu czepiasz?
Mi wyjęcie silnika z ramy dołożyło pracy tylko na jakieś 10 minut. (nie wiem jak Tobie)
I nie musze się męczyć tylko na legalu sobie siąde i wymienie cylek.
A poza tym mój komentarz miał forme pomocniczą. Nikt nie musi sie do tego stosować tylko Ty robisz wielkie problemy... Dla mnie to Ty możesz sobie ten cylinder nawet na pralce wymieniać. Rolling Eyes

A mi w lodówce wymienisz? Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gregory26
70cc Sport



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: małogoszcz/kielce

PostWysłany: Wto 20:12, 18 Sie 2009    Temat postu:

hehehe .dobre. A DAWID ja się nie czepiam tylko radze ,że to jest mniej roboty bo poco wyciągać silnik skoro wystarczy zdjąć jedną łyżwe!Jest to szybsze i mniej roboty.Taka rada na przyszłość dla innych.pozdro.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 20:33, 18 Sie 2009    Temat postu:

Tylko ze jesli masz w ramie to nie fascynuje mnie wkłądanie zabezpieczenia.. Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin