Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zdejmowanie sworzenia
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 17:00, 20 Gru 2008    Temat postu:

1 musi byc...
2 Daje;]]]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 17:26, 20 Gru 2008    Temat postu:

Ok. Wyciągne ją ze starego cylka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:40, 20 Gru 2008    Temat postu:

Tak jak napisał Prusin uszczelka musi być .
Jestem posiadaczem owego króćca polini , i powiem ze różnica jest , a jest dlatego ze (tzw paliwo ma wiecej miejsca i wiecej go idzie jak sie dobrze zestroi gaźnik ) Lecz nie moge wypowiedziec sie dużo bo razem zakłądałem i gaźnik i króćiec i nie wiem jak by było bez króćca i jak z króćcem.

P.S dziwne ze nie dostałeś uszczelki z cylkiem Malossi Sport.... Miłego składania Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 21:55, 20 Gru 2008    Temat postu:

No niestety dostałem tylko jedną pod cylinder ale nie pod głowice. Za to dostałem taką jakby śrubke ale z gwintem po jednej i drugiej stronie Very Happy Jak sie nie myle jest to szpilka wydechu, taa??

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dawid93 dnia Sob 22:07, 20 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 23:17, 20 Gru 2008    Temat postu:

Raczej tak . bo jedno jest wkręcone na stałe . Tak to raczej ta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Nie 0:06, 21 Gru 2008    Temat postu:

Ahaa, jeszcze jedno Wink W zestawie dostałem membranki: jedną trzy-listkową, i dwie dwu-listkowe. Co mam zrobić z tymi dwu-listkowymi?? Haha no przeciez te jedną trzy-listkową zamontowałem w zaworze. Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 11:44, 21 Gru 2008    Temat postu:

W niektórych silnikach morini ,występują prawdopodobnie zawory z membrankami 2 listkowymi , wiec dają takie i takie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Pon 17:53, 22 Gru 2008    Temat postu:

Mam nowy problem. Rolling Eyes Jak sie zakłada zabezpieczenia w tłok te od sworzenia?? Trzeba ja zagiąć??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 18:25, 22 Gru 2008    Temat postu:

Nie wiem jakiego typu masz tam te zabezpieczenia ,ale ja miałem takie ze trzeba było je od środka złapać szczypcami(kombinarkami) i ścisnąć a jak juz wsadzisz je na swoje miejsce to puszczasz szczypce . Myśle ze dobrze ci wytłumaczyłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Śro 0:08, 24 Gru 2008    Temat postu:

Oto zdjęcie sworzenia i tych zabezpieczeń.Może to w czymś pomoże.
Jarek w swoim zestawie miałeś takie- bez zagięć??
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Śro 23:12, 24 Gru 2008    Temat postu:

W przypadku tego zab. sworznia, który podał Dawid93 najpierw wkładamy jedną stronę sworznia w rowek na tłoku, a następnie drugą stronę (trzymając szczypcami) naciągamy/wkładamy w rowek. Można lekko sobie pomagać palcami żeby zab. sie nie wyślizgnęło. Techniki są różne.

Ja na koniec zawsze sprawdzam, czy zabezpieczenie dobrze osadziło się w rowku poprzez obkręcenie go wokół własnej osi.

Dla wygody można też najpierw (gdy tłok mamy jeszcze nie założony) założyć zabezpieczenie z jednej strony. Później będzie nam lepiej włożyć tylko jedno zab. sworznia niż dwa na raz.

Co do membranek, to ta 3-listkowa jest dedykowana do silników m.in. Morini i raczej ona Ci będzie tylko potrzebna. Te dwie sztuki 2-listkowe są do innych silników, np. Mina/Piaggio itp.

Cytat:
Za to dostałem taką jakby śrubke ale z gwintem po jednej i drugiej stronie Very Happy Jak sie nie myle jest to szpilka wydechu, taa??


Tak to jest jedna szpilka od wydechu.


Pozdro i Wesołych Świąt. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dawid93
Administrator



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 513
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jastrzębie Zdrój

PostWysłany: Sob 23:55, 27 Gru 2008    Temat postu:

Ok, Dzieki. Cylek już założony i skuter pali Very Happy Nie zakładałem uszczelki tej pod glowice ze starego cylka, bo zobaczyłem że głowica malossiego ma jakby wbudowaną gumową uszczelke Smile Myśle żę wszystko będzie wporządku Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 15:53, 28 Gru 2008    Temat postu:

Nobo tak byla potrzebna;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin