Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Żeby odpalił trzeba ustawić manetke na maxa co jest??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanley89__
50cc



Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:25, 23 Cze 2010    Temat postu: Żeby odpalił trzeba ustawić manetke na maxa co jest??

Mam proble ponieważ ital zeby odpalił musze mu dodac gazu na ful i wtedy odpala,nie wiem czemu ale jak ustawiam gaźnik powietrzem to nic sie nie dzieje , tak samo jak krece pokrętłem od obrotów;/ osiagi i przysieszenie sa w miare ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 8:44, 24 Cze 2010    Temat postu:

Masz stozkowy filtr powietrza? jezeli tak to dysze zmien na wieksza i wyczysc gaznik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanley89__
50cc



Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:08, 24 Cze 2010    Temat postu:

nie nie orginalny filter problem jest z regulacją obrotów i powietrza bo w ogolę nie reaguje na kręcenie, gaźnik był czyszczony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:31, 24 Cze 2010    Temat postu:

To widocznie gaznik dupniety
zobacz czy iglica ci nie opadla


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanley89__
50cc



Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:10, 24 Cze 2010    Temat postu:

a co może się popsuć w gaźniku pływak jest ok, iglica tez bo wczoraj ustawiałem ja na środkowy ząbek

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanley89__
50cc



Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:11, 24 Cze 2010    Temat postu:

w ogole zastanawia mnie to czemu nie reaguje na ustawianie go kręcę powietrze nic nie reaguje pokrętłem od obrotów też nic, nieraz dobrze chodzi a nieraz w caly swiat tzn nie ma wolnych obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:17, 24 Cze 2010    Temat postu:

U kumpla bylo ze padl modul i dlatego nie ma wolnych obrotow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stanley89__
50cc



Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:27, 24 Cze 2010    Temat postu:

kurcze dziwna sprawa bo tak to wszystko wydaje se byc ok tsz przysieszenie tylko nie reaguje na regulacje troche szkoda mi kasy na nowy modul bo jak kupie i okarze sie ze jest to samo;/ nie da sie tego jakos sprawdzic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:32, 24 Cze 2010    Temat postu:

chyba tego sie nie da sprawdzic ale moge sie mylic
Co prawda moze byc slaba kompresja i dostaje za malo paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dc-cap




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:45, 24 Cze 2010    Temat postu:

lyl - skąd Ty sie urwałeś??

W ciągu jednego tematu tworzysz 3 teorie - zupełnie całkiem inne...
Sprostuje tu trochę bo jak to widzę to płakać się chce...

CO jak co ale gaźnik to nigdy nie będzie dupnięty... jedynie co można zrobić z gaźnikiem to samemu go zepsuć a sam od siebie się nie zepsuje - iglica trzymana jest poprzez zworkę i sprężyne dociskową - nie występują tam prawie żadne naprężenia, które by mogą dopuścić do "dupnięcia" - więc teoria numer 1 obalona...

Teoria nr 2 cewko moduł albo działa albo nie... nie ma czegoś takiego że działa ale słabo czy też tylko na wysokich obrotach a na wolnych nie... może streszczę krótko jako rola jest cewko modułu to może zrozumiesz, że głupoty gadasz... prąd z cewki zapłonowej tworzony poprzez obroty magneta, które składa się z 4 magnesów i 4 izolatorów pomiędzy tymi magnesami obraca się i gdy magnes przechodzi przez cewkę zapłonową to wytwarzany jest prąd (to są milisekundy) później jest izolator który przechodzi i prąd =0 - stąd to są takie cykle, które idą do cewko modułu a ten ma za zadanie tylko tak jakby wyłapać te impulsy, które daje cewka zapłonowa i ten prąd zwiększyć kilkanaście razy i przekazać na świece... jeżeli uzwojenie cewki w module zostanie przerwane - iskry nie będzie, jeżeli jakiś układ pierdyknie - iskry nie będzie...

Teoria nr 3 - najbardziej tu realna - kupiłeś taniochę cylinder i może to byc ta przyczyna... chociaż, nie tłumaczy to tego, że raz chodzi dobrze a raz nie...

Moja rada - wyczyścić gaźnik, sprawdzić czy iskra dobrze bije - jeżeli nie to cewka zapłonowa straciła jakimś cudem oporność z czego jest mniejsza iskra - żadki przypadek, ale u mnie taki był - pech.

Jeżeli powyższe czynniki są ok - to sprawdź ten - nieszczęsny klin...
Jeżeli będzie ok - to nie ma innego wyjścia jak cylinder - bubel...
Pomijając, że nie masz nigdzie nie szczelności np. pod kolektorem itp.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez dc-cap dnia Czw 22:50, 24 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:39, 25 Cze 2010    Temat postu:

nie chodzi mi o cewko modul... tylko o ten co jest pod podloga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dc-cap




Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:55, 26 Cze 2010    Temat postu:

pod podłogą jest tylko cewko moduł i przekaźnik...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:58, 26 Cze 2010    Temat postu:

Nie wiem jak jest w 50 wiec sorry za pomylke
u mnie sa 2 moduly pod podloga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin