Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

2 gaziory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Nie 11:44, 25 Wrz 2011    Temat postu: 2 gaziory

Orientuje się ktoś jak wygląd sprawa z 2 gaźnikami w formula 125 czy pasują króćce od 50 i co trzeba zrobić z cylindrem aby był jakiś efekt ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:23, 25 Wrz 2011    Temat postu:

Z cylindrem najlepiej porting ew. flow karterów
Króćce prawdopodobnie pasują od TGB


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 15:59, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Tylko od razu coś sobie wyjaśnijmy nie chce pakować w niego nie wiadomo jakiej kasy Razz jeśli możesz rozwiń swą myśl do końca bo wiem że takie coś mnie czeka ale nie do końca wiem na czym to do końca polega bo nigdy nie robiłem czegoś takiego sama a teorie znam Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:45, 26 Wrz 2011    Temat postu:

Flow karterow czyli wyszlifowane komory korbowej w taki sposob aby paliwo wpadalo wprost do cylindra( bez spawania z drugiej strony sie nie obedzie a koszt to pewnie w italu ok. 200 zl)
porting czyli rozwiercenie okna wydechowego i komor pluczacych w cylindrze
2 krocce od TGB + 2 gazniki + 2 stozki
No i do tego potrzebna bedzie rozdzialka linek od keewaya czy ew. od PG
Sorrki za brak pl znakow


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Pon 20:34, 26 Wrz 2011    Temat postu:

A od 50 nie będą pasować ?? i czy wystarczy mi seryjna średnica gaźnika i króćca ??.
Co do rozwiercania tak racja rozwiercić ale ile ? a ścianki w cylindrze też nie są zbyt mocarne ani grube,kij z tym oknem wydechowym ale płuczki to już inna liga.
Co tam spawać trza ?? a i słyszałem że jak się wypoleruje na lustro to paliwo się skrapla tylko nie wiem czy to się tyczyło korby czy cylindra Razz (muszę jeszcze podbić z tym wszystkim do majstra fachury Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:47, 27 Wrz 2011    Temat postu:

gaznik wystarczy 17,5 czyli seria tylko ze x2
Polerke mozna zrobic tylko do papieru 1000 inaczej jest z oknem wydechowym ktore poleruje sie na lustro
Jezeli rozwiercasz pluczace to i wydechowe nalezaloby bo to nic nie da bo nie zadazy spalin wyciagac


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Wto 16:51, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Czyli od formuli 50 powinny pasować Razz
A teraz pytanie z innej beczki co to ma KURWA być chodzi mi o korbę i o kartery.

[link widoczny dla zalogowanych]

Środkowy karter jest o lata świetlne oddalony o dokładność w porównaniu z bocznymi,korba nie jest równa poza tym spasowanie bocznych i środkowego karteru różnice kilku mm,NO chyba,że tak ma być.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rybson dnia Wto 16:54, 27 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:08, 27 Wrz 2011    Temat postu:

Ta nierownosc jest dosc duza, ja juz nie pamietam ale chyba takiej nie mialem a ten chropowany karter to chyba norma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rybson
70cc Sport



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gorzów Wlkp.

PostWysłany: Czw 15:56, 29 Wrz 2011    Temat postu:

Ale dalej nie wiem czy od 50 będą pasować bo nie chce mi się wyciągać z 50 króćca bo trzeba silnik wyciągać a to już lipa Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin