Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

70 czy 50 ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baka
50cc Sport



Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:30, 01 Maj 2012    Temat postu: 70 czy 50 ?

Skuter zatarty i myślę na wyborem cylindra czy 50 z wydechem oraz możliwe wariatorem.
Czy 70 co prawda po czasie także bym zakupił do tego wydech,wario.
Jeżeli zdecydowałbym się na 70 to także od razu bym musiał gaźnik wymienić na przynajmniej 17,5 ?
Jeszcze pozostają kwestie ceny 50 komplet (cylinder,tłok,głowica(?)) to około 250-300 zł ? Koszt 70 to raczej 400+?
Dochodzi jeszcze kwestia spalania przy wszystkich modyfikacjach 50 do 5 l? A 70 od 6+ ?
Oraz kwestia awaryjności ?

EDIT
Znalazlem 70 za 300zł [link widoczny dla zalogowanych]
oraz ten sam producent i model ale 50 która jest o dziwo droższa Surprised
[link widoczny dla zalogowanych]

Przy 70 na pewno gaźnik większy zmiana rolek,sprężyny ?
a przy tej 50 mogłoby pozostać tak jak jest póki co tylko dysza większa ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez baka dnia Wto 15:01, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebol21
70cc Sport



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sam znalazlem

PostWysłany: Wto 21:33, 01 Maj 2012    Temat postu:

baka , ty zawsze byles inny Very Happy nie no joke . J na twoim miejscu wzialbym 70 (posmigasz troche , bedziesz zadowolony i wg mnie szybciej sprzedasz ) . Bierz 70 !! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Wto 21:42, 01 Maj 2012    Temat postu: A

Ciężko powiedzieć ja bym wziął ten cyl zmienił lożyska na wał i wyregulował gaźnik albo zmienił na 17,5 ale chyba seryjny gaźnik wystarczał do tego cylindra.
Tylko to jest aluminium cylinder także jak zatrzesz to nie ma możliwości szlifu.Bo 50 nie da dużo różnicy jak seryjny.A jak gażnik wystraczy to wydech byś jakiś kupił np tu mozesz tanio kupisz ale odnowa czeka ;D
[link widoczny dla zalogowanych] a z 50 ty chyba ten bym brał [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baka
50cc Sport



Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:54, 02 Maj 2012    Temat postu:

Dzisiaj będę najprawdopodobniej do mechanika jechał to pogadam z nim bardziej czy by gaźnika 17.5 nie miał itd.
a co do Gilardoni dobry producent?
Miałeś ich cylinder ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebol21
70cc Sport



Dołączył: 06 Lis 2011
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: sam znalazlem

PostWysłany: Śro 11:04, 02 Maj 2012    Temat postu:

lepiej dellorciaka ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Śro 11:21, 02 Maj 2012    Temat postu:

sebol lamo;D
giladorni to cylinder a nie gaznik dellorto;d
Nie;(
Ale poczytaj ktorys temat chyba prusina bo on mial taki cyl i mu podobno fajnie maszyna chodziła;D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baka
50cc Sport



Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:04, 02 Maj 2012    Temat postu:

Coś tam było na jego temat napisane ale mało ;p
Prusin jeszcze siedzi na forum ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kubas
125cc



Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 296
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Śro 20:44, 02 Maj 2012    Temat postu:

Nie
Ale niewiem czy jest cos lepszego w tej cenie
http://www.italjet.fora.pl/tuning-mechaniczny,19/cylinder-italkit-50cmm-alu-czy-warto-go-kupic,531.html
Według mnie i po opiniach fajny cyl ale zastanów się nad tym dobrze.
A czy masz jakiś może tuning skutera?czy seria?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kubas dnia Śro 20:53, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baka
50cc Sport



Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:42, 02 Maj 2012    Temat postu:

Dzisiaj się dowiedziałem że prawdopodobnie jest to cylinder oryginalny i jest możliwość szlifu + nowy tłok ale na 100% dopiero dowiem się w piątek.
Może to i lepiej wymienię tylko tłumik + wariator(o ile jest to opłacalne)
Ponieważ i tak istnieje duże prawdopodobieństwo że skuter zostanie sprzedany o ile oczywiście znajdzie się kupiec...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez baka dnia Śro 21:42, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baka
50cc Sport



Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 14:58, 04 Maj 2012    Temat postu:

Cylinder będzie Airsal Sport 70 cc.
I teraz pytanie gaźnik będzie oryginalny(12,5) póki co jaka dysza do niego ?
Tłumik także seria,wario to samo i rolki trzeba zmieniać(jeżeli tak ile g) ?
Wiem wiem że najlepiej metodą prób i błędów byłoby ale jednak musiał by być dotarty silnik.
Może ktoś podobnie miał albo siedzi w temacie wiec proszę o rade.

ps przepraszam moderatorów za post pod postem ale lepiej widoczny temat będzie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin