Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

70ccm

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 20:34, 28 Lut 2008    Temat postu: 70ccm

witam! mam zamiar zamówic cylinder 70ccm klasy sport... Mam sport tłumik, tuningowe cdi... Chodzi oto ze chce zamowic do tego dysze, ale mam gaznik 12mm;/ Na czas docierania jak kupic 115?? A pozniej do jazdy jaka??
Z góry, dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Czw 20:51, 28 Lut 2008    Temat postu:

Trudno określić tak dokładnie, ponieważ każdy skuter (dokładnie silnik) jest inny. Najlepiej kup cały zestaw dysz i tam sobie odpowiednio dobierzesz, na której skuter jezdzi najlepiej.
Masz zamontowany seryjny filtr powietrza, czy może jakiś stożek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Czw 21:36, 28 Lut 2008    Temat postu:

zostaw nie zmieniaj dysz na docieranie ;]w niektórych skuterkach jest zalecane
jaki cylek kupujesz ;??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 15:13, 29 Lut 2008    Temat postu:

Airsal alu... stozek tez będe zakladal... alucard zalecane jest zakladanie wiekszej dyszy na czas docierania... ja mam jak narazie 58...
[link widoczny dla zalogowanych]
to jest ten cylek:P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Prusin dnia Pią 15:16, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Pią 19:18, 29 Lut 2008    Temat postu:

wysłuchaj jak nie założysz tej dysz na docieranie NIC ci sie nie stanie
tylko trzeba uważać na skuter aby nie był przegrzany...
a co do cylka to błąd że go kupiłeś bo to jest cylek alu i jak go zatrzesz to do śmietnika
a jak byś wziął żeliwo to zawsze masz możliwość szlifu;p
P.S.Chyba że masz kasy od groma i ci nie szkoda
P.S.2 to jest moje zdanie rób jak chcesz decyzja należy do ciebie;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez alucard dnia Pią 19:26, 29 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 21:20, 29 Lut 2008    Temat postu:

po 1 juz mowilem alu ma lepsze chlodzenie!! nie przegrzewa sie tak szybko jak zeliwo! po 2 a pozatym powloke niclasowa moge zrobic nowa a moj wujek zrobi mi to za polowe ceny... po 3 wiec mi sie oplaca...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jarek13
EVO HIGH END



Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 23:38, 29 Lut 2008    Temat postu:

No to jak wujek zrobi ci zapołowe ceny ... to trzeba było tak na początku pisać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 11:17, 01 Mar 2008    Temat postu:

jarek o co ci chodzi ja napisalem temat o dyszach a mi z wujkami wyjerzdzasz!! czytaj wszystkie posty...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Sob 12:28, 01 Mar 2008    Temat postu:

Dobra chłopaki, uspokujcie się już. Zawsze będą dyskusje na temat cylków ALU, a żeliwnych. Jednym się to podoba, a innym znowu podoba się tamto. Wink
Prawde mówiąc jeden, jak i drugi rodzaj cylindrów jest w jakimś sensie potrzebny.
ALU- Lepsze chłodzenie, nieco większa moc, ale za to brak możliwości zrobienia szlifu.
Żeliwo- Nieco gorszy od alu, ale za to możliwośc robienia szlifu (bardzo potrzebna sprawa).

Co do tematu... Ja w moim Malossim Sporcie mam zamontowaną dyszę główną o rozmiarze 85. Nie mam seryjnego filtra powietrza, jest za to stożek. Jak narazie na tej dyszy dobrze jezdzi, ale jak będzie ładna pogoda, to jeszcze spróbuję z 95-tką.

Myślę, że ty też powinieneś kupić mniej-więcej takie dysze. Ta 58 jest za mała jak na taki cylek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 15:30, 01 Mar 2008    Temat postu:

wiem ze 58 jest za małaSmile A ty masz gaźnik 12mm??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Sob 17:27, 01 Mar 2008    Temat postu:

Nie. Ja mam u siebie 17,5mm. A jeżeli Ty masz 12mm, to powinieneś założyc większą dyszę niż ja mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 18:08, 01 Mar 2008    Temat postu:

to chyba zakupie gaźniczek:) Bo większy gaźnik wiąże sie z lepszym chłodzeniem... Szczerze mówiąc na osiągach to mi nie zależy bo osiągi mnie na cylku 50ccm zadowalałyRazz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DamianUV
Moderator



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Sob 19:42, 01 Mar 2008    Temat postu:

No to chyba jeszcze nie wiesz co to są osiągi... Twisted Evil Wpakuj tam 70ccm i większy gazior i będzie super. Oczywiście po dobrej regulacji gaznika i napędu.
Przepatrz allegro, albo forum sqtery.com. Tam jest dużo części, a okazja zawsze się może trafić. Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DamianUV dnia Sob 19:42, 01 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Prusin
EVO HIGH END



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 1069
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 22:30, 01 Mar 2008    Temat postu:

wiem co to sa osiągi ja z kolegom tuningowalismy aerox-a 115km/h wyciagnelismy z cylindra kalsy sport;) jedyne czegp nie zmienilismy to byl wal... wszystko robilismy samemu zadnego krcenia sie po warsztatach... a cylinder mial ten sam co twoj tzn. Malossi Sport tyle ze byl LC:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alucard
125cc



Dołączył: 30 Cze 2007
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BrOdNiCa

PostWysłany: Nie 14:04, 02 Mar 2008    Temat postu:

v/max to nie wszystko liczy sie też przyspieszenie płynność reakcja na manetkę i wiele innych ;p a co do warsztatów to ja mam je głęboko .... jak przejeżdżam koło mechanika to ciągle te same skuterki są !! oni robią tak abyś do ciebie niedługo znowu przyjechali
zrobię sam i mam chociaż radochę ;D że sam coś zrobiłem [i to jeździ]a i kasy zaoszczędzę ;pp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin