Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MAŁY TUNING KTORY POPRAWI V_MAX

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wisnia55




Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Przemyśl

PostWysłany: Wto 16:31, 05 Gru 2006    Temat postu: MAŁY TUNING KTORY POPRAWI V_MAX

Witam. jesli ktos sie zna.. lub juz cos takeigo robil.... to prosze o poradę. Chce zwiększyc V-max w skuterze.. moge zmienic kilka częsci tylko zeby był mały koszt tego. poniewaz zalezy mi na tym zeby skuterek leciał minimalnie wiecej. Co moge wymienić ? Filtr powietrza ? Dysze w gaźniku? Rolki ? Doradzcie cos... napiszcie z własnego doświadczenia! pozdrawiam wszystkich posiadaczy ITALJETÓW a w szczegolnosci FORMULA Very Happy

POZDR! czekam na jakies odpowiedzi/porady!SmileVery Happy Very Happy Very Happy Crying or Very sad Crying or Very sad Razz Razz

FORMULA 50 AC
JAK NARAZIE BEZ ŻADNEGO TUNINGU! Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
70cc Sport



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:47, 05 Gru 2006    Temat postu:

filtr powietrza ci nic nie da Smile rolki mogą cos dac mozesz wymienic cylek , tlumik , sprzeglo i wariator Smile Very Happy Razz
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbychu
50cc



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:07, 05 Gru 2006    Temat postu:

słuchaj możęsz spiłowac warjator i jego wentylator o 0.5mm na krzdym naterzu tylko to ma być równo na maxa i w tedy pasek wejdzie wyrzej i będzie jechał szybciej

PzDrO:D:d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ReMIK
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 22:21, 05 Gru 2006    Temat postu:

Co wy za glupoty piszecie na skutery tuning chyba sie takich glupot naczytaliscie co ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zbychu
50cc



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:12, 06 Gru 2006    Temat postu:

ej ziomus niewiem co masz do tego patentu bo jest sprawdzony w 1000000%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ReMIK
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 11:10, 16 Gru 2006    Temat postu:

nic nie da takiego efektu jak pierwsza najwazniejsza i najistotniejsza rzecz w tuningu czyli tlumik i wlasnie o to w tym wszystkim chodzi tlumik daje prawdziwe osiagi !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wonski
70cc Sport



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:16, 16 Gru 2006    Temat postu:

Remik wiem ze tlumik daje duzo osiągów ale on pisal zeby to bylo jak najtanszym kosztem Smile wiec mysle ze odpowiednia regulacja by cos dala Smile a co do tego pomyslu Zbycha to uwazam to za zly pomysl Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ReMIK
Administrator



Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Nie 21:01, 17 Gru 2006    Temat postu:

Regulacja nie ma tu nic do rzeczy jesli jest seryjna to jest idealna, jesli wsadzisz duza dysze to bedzie go zalewac a za mala to bedzie prychal parskal az sie zatrze i nie gadajcie mi tu bzdur ze filtry stozkowe cos daja bo sa tylko do wiekszych gaznikow 17,5 w gore i 70cc ktore potrzebuja wiecej powietrza i przechlewaja 10 litrow na 100, czemu do sportow inteligetni nie daja wiekszych gaznikow i stozkow ? poniewaz przy malym gazniku skuter idzie od dolu do gory i ma znakomita reakcje a stozki ? bo co bo fajnie buczy ale to zeby nasaczyc go olejem to po co niech piach leci w lozyska wal i cylinder bo fajnie buczy a jak... zapraszam do sprzedam czesci mam tam jedna czesc tuningowa do itala na opych..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin