Forum o skuterach Italjet Strona Główna o skuterach Italjet
Zapraszamy na stronę główną www.italjet.xt.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Top Racing SV1
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:46, 13 Sie 2012    Temat postu: Top Racing SV1

witam, mam zamiar kupić ten wariator [link widoczny dla zalogowanych]

a moje pytanie następujące,mam wariator prawdopodobnie orginalny 15 letni, a do tego ojciec wrzucił mi jakieś rolki przygnębione, i skuter ma problem rozpędzić sie do 45, a pod lekką górke to masakra,(to nie wina cylindra po szlifie przejechane 1700km) czy ten wariator który mam zamiar kupić jest wart swojej ceny? widziałem artykuł na forum w którym ktoś nie pamiętam juz kto opisywał go, że daje zadowalające efekty,może ktoś z was ma własnie ten wariator? jeśli tak to prosze o jakieś porady, ja z każdym dniem czuje że skuter ma coraz większy problem z rozpędzeniem sie, nie wchodzi na obroty,pod lekką górke ma problemy z wyjazdem,a v max to 65, przed szlifem z brzęczącymi pierscieniami zamiatał 72,skuter jest dotarty idealnie, pali od kopa,czy zimny czy ciepły,
Prosze o jakieś porady opinie, pozdro:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miziok98
70cc Sport



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Pon 19:54, 13 Sie 2012    Temat postu:

co do wariatora to ja osobiscie bym nie bral powod wole dolozyc 50zl i kupic polini co jak co ale polini jest znana i ceniona marka i tego sie trzymam Smile co do v-maxa moze poprosu masz jeden pierscien zakleszczony i nie ma takiej kompresji sprawdz kompresje i daj znac jesli jest ok to rolkami sie trzeba pobawic lub gaznikiem dysze wieksza itp Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:16, 14 Sie 2012    Temat postu:

no rolkami napewno sie trzeba pobawićVery Happy, z pierscieniami jest wszystko git; ) wlasnie on po tym szlifie jechał 75, ale ojciec wrzucił jakieś zmęczone rolki i jest mulasty, wariator itak musze kupić, porozglądam sie jeszcze na necie; )

co do polini: [link widoczny dla zalogowanych]

a co myślicie o tym wario? może warto go kupić ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Biały dnia Śro 11:22, 15 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:05, 15 Sie 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] odświeże, gdyż sprawa pilna;)

jeszcze jedno pytanko, tam pisze że "i jeszcze jedno wychodziłe rózne wersje tego silnika i moze niepasowac na frezy u mnie sa 22 przed licytowaniem sprawdzic? "
ile jest w italjecie formuła 50 AC 1997 rok ? wie ktoś może, myśle że morini to morini i tak samo jest, ale dla pewności, z góry dziękuje za odpowiedzi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miziok98
70cc Sport



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Śro 17:27, 15 Sie 2012    Temat postu:

co do tych frez to ci nie odpowiem bo nie wiem co do wariatora do 100 mozna kupic lecz zawsze jak jakies czesci sportowe powinno sie kupowac nowe chyba ze to robisz na sztuke a nie dla sb Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:12, 15 Sie 2012    Temat postu:

Koleś niby pisze że wariator ma przejechane około 1000km, przed końcem aukcji napisze do niego na GG i będe dokładniej sie dopytywał, ale jak ktoś by wiedział czy spasuje to prosił bym o rade, jeszcze jedna sprawa:) dziś wybrałem sie na przejażdżke, itaś miał ciężko sie rozpedzić a jak sie rozpędził coś rzegotał,potem pod taką górke co normlnie jechałem pod nią około 40-50 on jechał 20, gdy wyjechałem na górke i sie rozpędziłem tak przy 50 zaczął mi przerywać i rzegotać, jak stoi na wolnych obrotach to słychać go jak Diesla: D,myślałem że to wał pękł, ale pali od strzała,i od kopa, więc to raczej nie możliwe, podejrzewam że to wariator własnie cos sie popsuł,teraz v max to 35,40 , i strasznie mulasty, myślicie że to może być co innego niż wariator? jak go rozkręce to postaram sie coś więcej napisać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lyl
EVO HIGH END



Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 736
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:05, 16 Sie 2012    Temat postu:

Jest dużo przyczyn
Ślizgi wariatora
łożyska na wale
łożyska igiełkowe na wale


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:47, 16 Sie 2012    Temat postu:

Mam nadzieje że to wariator, bo przy robocie cylindra (miesiąc temu) był sprawdzany wał , 0 luzu nawet troszeczke, więc wał raczej zdrowy,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miziok98
70cc Sport



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Pią 19:28, 17 Sie 2012    Temat postu:

ale wymieniles lozyska wszystkie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:22, 18 Sie 2012    Temat postu:

wymienione było łozysko igiełkowe w korbowodzie, i ono własnie padło, zmielało je na drobny mak, i wywaliło w tłumik, szczęście w nieszczęściu nic sie nie stało cylindrowi ani tłokowi, teraz juz poluje na wariator;p , czy rolki 6,5 g nie będą za cieżkie?bardzo mi zalezy na przyspieszeniu ,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miziok98
70cc Sport



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Sob 21:55, 18 Sie 2012    Temat postu:

6,5 bedzie jak czolg Very Happy jak na przyspiesznie to 4,5g ponizej zalezy jak sie bedzie zachowywal kazdy skuter inne ustawienia wiec polecam zestaw testowy tylko licz sie ze jak dzasz male np 3g to dalego nie zajedziesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:18, 19 Sie 2012    Temat postu:

dlaczego na 3,5g daleko nie zajade? skuter będzie miał takie obroty że go zarżne? ja myslalem nad 5g 5,5g : D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miziok98
70cc Sport



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Nie 21:46, 19 Sie 2012    Temat postu:

no jak np 3,5 to z wysokich obrotow rusza wiec cisniesz go ale 5,5g to moim zdaniem na v-max optymalne to chyba 4,7g ale to juz musisz sam zdecydowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Biały
50cc



Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:58, 20 Sie 2012    Temat postu:

jednak ten używany wario był uszkodzony,na sam koniec aukcji koleś dodał zdj i były wżery na talerzu, wiec musze kupić Top Racing, to chyba założe 5g, bo taki są w zestawie, mniej więcej 80 km powinien chyba wyciągnąć na 5 g ? , bo teraz nie mam pojęcia jakie rolki są, ale wario jest tak skatowany że zmienia mi biegi pod górke dopiero jak silnik dusi, i jak go dobrze rozbujam to 75, ciągnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miziok98
70cc Sport



Dołączył: 08 Gru 2011
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: CK

PostWysłany: Wto 22:14, 21 Sie 2012    Temat postu:

ja tam nie narzekam mam silnik po solidnym swapie lecz wole serie Very Happy moja seria +/- 80km/h licznikowe rolki pewnie kwadrat Very Happy twoja decyzja Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o skuterach Italjet Strona Główna -> Tuning Mechaniczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin